Alla inlägg den 20 januari 2008

Av Kaela - 20 januari 2008 16:45



 

 Just nu börjar det bli riktigt spännade att vara jag,.

Mot slutet av februari ska jag bli mormor!!!!
Känns så stort så det går inte att förklara.

Min dotter har valt att vara ensam om barnet.

Åkte till Köpenhamn och gjorde en IVS-befruktning - populärt kallat provrörsbefruktning.


Detta efter att först ha gjort många besök på Kliniken  Storken i Köpenhamn (här kan du läsa mera:
http://sydsvenskan.se/kropp/article244536.ece)

blivit gravid tre gånger, fått tre missfall, ett av dem ett utomkvedshavandeskap.

Nu är det underbart att det gått så här långt- och jag både håller tummarna och knäpper händerna.

 Vi vet inte könet för det vil lden blivande mamman ska vara en överraskning...tycker det är naturligast så.:)

Av Kaela - 20 januari 2008 10:07

 Det är söndagsmorgon!

Och solen skiner och stormvinden skakar inte längre mina fönster!

Jag gillar inte stormar, men märker ju att jag uppskattar ddenna lugna morgon så mycket mera efter tjutandet runt huset igår.

För att bl riktigt djup så här på söndagsförmiddagen   - kom att tänka på att kanske är detta en av meningarna med det svåra som möter oss.

Att vi sedan kan uppskatta det fina så mycket mera?

Önskar  er alla en riktigt skön söndag!

Presentation

Fråga mig

144 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen

Andras bloggar

Läsvärda bloggar


Skapa flashcards