Alla inlägg den 25 februari 2008

Av Kaela - 25 februari 2008 22:11


Idag har det varit strålande sol och även om det har blåst ganska hårt har det funnits en klar känsla av vår i luften!
Nu hotar SMHI med att hela veckan ska bli blåsig.

Gäller att gilla läget.

Vädret kan man ju nu inte göra så mycket åt

Hoppas att alla sena blioggare som tittar in har en god kväll.

Och godnatt ni alla som gör som jag just nu- förbereder sänggåendet.

Idag är det dagen D för dotterns bebis att anlända.

Men ingen landstigning har jag hört om ännu.

Orolig? Ja lite grand, det kan jag inte förneka.


Godnatt - och du som råkar passera - ta dig en kopp av teet som just slås upp åt dig!


  

Av Kaela - 25 februari 2008 18:58

Tack Ulla och maskroser för underbara kommentarer.

Blir så innerligt glad när ni är här och dessutom ger ett litet avtryck.

Tack för att du tar dikten om Chris till din sida maskroser.


Idag har jag inte alls hunnit in och skriva.

Brukar bli en lugn stund nu och då på jobbet.

Men de har lyst med sin frånvaro idag.

Jag kämpar för att hjälpa den lilla mamman med två små barn som så innerligt väl behöver hjälp att få en extramormor eller en volontärfamilj.
Hitills utan framgång.




Av Kaela - 25 februari 2008 08:45

Godmorgon trollpackan!
Ja solen skiner här också!
Underbart!
Kram!!

Av Kaela - 25 februari 2008 06:33


En ny dag!

Så stort att få vakna och finnas ännu en dag!
Det är ju verkligen ingen självklarhet!
En dikt av okäänd poet får förgylla min morgonhälsning!

Du håller mitt hjärta i dina händer,
var rädd om det snälla, snälla du.
Det är skört, det har piskats mot längtans stränder
så länge att det nästan gått itu.
Bara du kan se den längtan som sliter i min själ.
Bara du kan någonsin göra mig hel.

Presentation

Fråga mig

144 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen

Andras bloggar

Läsvärda bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards