Alla inlägg den 6 mars 2008

Av Kaela - 6 mars 2008 22:35



Önskar er alla en riktig god natt-halvsovande drar jag mig mot sängen!

Av Kaela - 6 mars 2008 22:31


Gilla det var inte heller rätt.

kanske läge för ett avslöjande.

Det är VANAN som är det rätta svaret!

Av Kaela - 6 mars 2008 21:15

Glömde ju säga att inget svar på gåtan var rätt.
Men ni ska få en chans till.
Sedan säger jag det!


Av Kaela - 6 mars 2008 20:56

Eva har gissat att gåtans lösning var viljan eller valet.Valet har också G gissat på

.Erika var för trött i huvudet.


Och du Erika varmaste tack för grattis till dotterdottern.
Mamman och barnet mår bra. Ja märkligt nog är också alla mina tre "hemmagjorda" barn födda med snitt. Först två akutsnitt och det tredje planerat.(Har tre biologiska och två adopterade barn.

Det är mycket funderingar man har om det här med att knyta an och så.

Men nu för tiden får mamma vara vaken och det är en otrolig skillnad.

Pratade i mobiltelefon med min dotter en timme efter det att lilla Pixie som underverket ska heta var ute

Blir så glad att en del av er tagit med er droppen.

Tack för alla grattisar.

Och kram till alla er underbara bloggarvänner, Vita, Ulla, maskroser och cavvetjejernas matte inte glömda.
En extra kram till en och annan förstagångare på min blogg.

Vi får nog snart anordna en bloggträff så vi får ses i verkliga livet.
Nu ska jag ringa dottern som lyxar med eget rum på sjukhuset.

Ska åka till Stockholm och möta dem imorgon.

darrar av förväntan!



Av Kaela - 6 mars 2008 07:52

Är det ingen som har löst gåtan lite längre ner här.

Det är enklare än man tänker.

och börjar på V.

Av Kaela - 6 mars 2008 06:32



Genom att adoptera denna droppe och placera den på din  hemsida/blogg, så visar du sympati för alla utnyttjade barn som finns på vår jord. Droppen är en symbol för alla tårar som fälls jorden runt av barn som lider i sin ensamhet

Av Kaela - 6 mars 2008 06:15



En kopp kaffe tillsammans vore väl inte så dumt att börja dagen med!

 Nu har jag nog hunnit lite grand smälta att jag blivit mormor. Men längtar till fredag då jag ska möta underverket.
Än så länge tumlar tankarna och det känns ovant och mirakulöst.
Igår var det svårt att verkligen vara på jobbet.

Otroligt trött efter genomvakad natt- men kände det knappt förrän jag kom hem.

Nu har jag sovit ut och börjat fatta att det är sant!

Önskar er alla en underbar torsdag - och glöm inte uppmaningen här nedanför!



Presentation

Fråga mig

144 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen

Andras bloggar

Läsvärda bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards