Alla inlägg den 18 juni 2010

Av Kaela - 18 juni 2010 14:17

Ingen tror du är ett "pervo" det är jag säker på.

Och nyfiken kan man få va!


Ha det riktigt gott i solen!


Tack Rickard!

Av Kaela - 18 juni 2010 14:13

Tack Anisa. För både snälla ord och grattis!  Hur visste du?


kram

Dagens kloka ord fredag 18 juni


Av Kaela - 18 juni 2010 14:10

Solskenet har kommit hit också - så är det när man delar med sig - eller hur Rickard



Hoppas mina vänner som läser det här länkar till dig Rickard!

Av Kaela - 18 juni 2010 11:18

Det påstås vara svårt att få se en bild på mig 

 för jag springer då jag ser en kamera.

Mina vänner- det som läser den här bloggen kan säkert tänka sig att länka till dig också Rickard!


Ha det fint i regnet - om det nu regnar hos dig förstås....


Tack Rickard

Av Kaela - 18 juni 2010 11:05

Ler när jag läser!


Ha det gott Rickard


Klart Rickard!

Av Kaela - 18 juni 2010 11:02

Ja du  e-k - det ligger nog en hel del sanning i påståendet att det inte finns något ont som inte har något gott med sig!


En bra dag önskar jag dig - och hoppas att du gillar regn -för det är vad de lovar idag!



Dagens kloka ord fredag 18 juni


Av Kaela - 18 juni 2010 09:48

Jag instämmer av hela hjärtat i det DN skriver idag i sin artikel: "Majoriteten trött på bröllopshets".


Media har sannerligen redan sugit ur allt det gottaste ur karamellen så när vi nu står vid mållinjen är det ju inte många som orkar läsa om kungligt bröllop längre.


Jag har många gånger under veckorna bakåt varit glad att jag inte är i Victorias och Daniels kläder.

Visst är det klart att man får offra lite av sitt privatliv om man råkar gifta sig med en kronprinsessa, men jag undrar om Daniel hade insett HUR mycket.

Och Victoria- stackars flicka- det är snart så att hon inte kan lyfta ett finger utan att det står i pressen.


Visst förstår jag att detta är något extraordinärt.

Mannen av folket som får prinsessan är ju nästan som en saga.

Men jag undrar om han får halva kungariket som det brukar stå i sagorna.




Av Kaela - 18 juni 2010 09:44

  

 

 

Det jag är mest rädd för är att jag i slutet av mitt liv ska upptäcka att jag levt någon annans dröm hela mitt liv.

Karin Blixen

Presentation

Fråga mig

144 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen

Andras bloggar

Läsvärda bloggar


Skapa flashcards