Direktlänk till inlägg 28 mars 2012

Syskonen är tveklöst viktiga för oss.

Av Kaela - 28 mars 2012 16:25

Jag läser i Svenska Dagbladets artikel att man nu börjar få upp ögonen för syskonens betydelse för vårt liv.

Och självklart är syskon viktiga.

Det är ju den absolut längsta relationen vi har i vårt liv.

var vi befann oss i syskonskaran lär påverka hela vårt liv.

Och det är jag nog beredd att hålla med om.

Tyckier du detta med syskonen och deras betydelse för vem du blev som vuxen är intressant ska du absolut inte mid´ssa denna artikel.



 
 
skrivmoster

skrivmoster

28 mars 2012 17:55

Som storasyster i en fembarnsfamilj tycker jag att det var intressant att läsa. Läste även artikeln om syskonens placering. Det är mycket som faktiskt kan ses som sant. Tack för tipset!

Kram!

http://skrivmoster.bloggplatsen.se

Kaela

30 mars 2012 16:47

Javisst är det intressant.
Och man tycker nog när man läser att det onekligen ligger något i det som sägs.

Kramar om och önskar en riktigt skön helg!

 
johanna

johanna

30 mars 2012 17:37

Följer dig via bloglovin , kan du också följa mig?:)

http://www.johannaburvall.bloggplatsen.se

Kaela

30 mars 2012 19:42

Visst, jag är med!

Allt gott till dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kaela - 3 februari 2019 10:46

  Nu har vintern kommit till Norrköping. Det var ett par tre år sedan vår stad vart klädd i vitt! Moses älskar det! Men jag är begränsat förtjust! Den enorma vitheten bländar  mina få procent av syn så det blir tufft att vara ute.   ...

Av Kaela - 20 januari 2019 18:49


  Men vad är nu detta? Moses i soffan!   Ingen hund i soffan sa vi ju! Men vem kan motstå?    Ta hand om dig och de dina, det viktigaste av allt.     ...

Av Kaela - 9 januari 2019 06:42


          Du som nu och då tittat in till mig under åren kanske saknar morgonrapporten med grattisar med mera.   Orsaken är ju minständigt försämrade syn- Jag väntarr på det program som, ska lunna ge mig nya möjligheter. Den väntan ...

Av Kaela - 4 januari 2019 06:50


             Plusgraderna har återvänt till Norrköping. Och med dem slasket.   Ingen sol varken idag - 4 januari  eller imorgon - trettondagsaftonen som det ser ut.   Dagens officiella tema; 4 JanuariPunktskriftens dag*Världshy...

Av Kaela - 3 januari 2019 07:07


    På minussidan även idag. Ingen direkt vind vilket nog gör vädret ännu skönare.     Dagens officiella tema:   3 JanuariJ.R.R Tolkien day   Alfred och Alfrisa har namnsdag och grattas så varmt! DU som har födelsedag idag får...

Presentation

Fråga mig

144 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen

Andras bloggar

Läsvärda bloggar


Skapa flashcards