Direktlänk till inlägg 4 mars 2018

Reklam som stör på bloggplatsen?!

Av Kaela - 4 mars 2018 12:42

 


På våra brevlådor kan vi sätta en liten skylt: "Ingen reklam" och det respekteras !

Men på nätet är det reklam överallt.

Just nu här på bloggplasen hoppar det upp en reklam från sweptail som jag dessutom hört innehåller virus. Vilket självklart kan vara en skröna. Men för säkerhets skull följ inte uppmaningen att trucka på den!!

Jag har fått upp den minst 50 gånger på morgonen.Dessutom fyller den hela skärmen!!!

Den stör mitt skrivande och min navigering genom att slänga sig över det jag arbetar med .

Gång på gång hpå gåmng änder detta.

Den dyker inte upp på andra sidor på nätet  utan enbart här på Bloggplatsen.

Det gör mig faktiskt både arg och ledsen,.

Jag betalar en summa varje år för att slippa reklam på min blogg.

Det borde självklart innefatta reklam som stör mitt navigerande och mina försök till inlägg på Bloggplatsen.

Jag hoppas det är en tillfällighet och att det inte är något som man ska behöva slåss med hör på bloggplatsen.

Iså fall är det nog dags att byta plats för min blogg.


Lit sur Kaela idag tänker du kanske.

Kan verka så - men jag är inte sur - men otroligt störd av denna reklamen.


Vill önska DIG en fin söndag!
Jag tänker se till att min blir det!Det måste vi ju bara göra!


 
 
Ingen bild

Stina

4 mars 2018 21:34

Förstår dej, det är vansinnigt irriterande när det kommer upp sån här reklam på nästan hela sidan! Även alla telefonsamtal som kommer fast telefonen är nixad, man skaffar nog själv det man vill ha utan påträngande säljare! Värst är när äldre människor som kanske hör dåligt blir lurade, och sen kanske inte kommer ur ett köpeavtal, om inte TV kommer, då går det undan...
Kvällshälsn.kram från Stina

Kaela

5 mars 2018 06:20

Ja det är en störning som är lång ifrån rimlig anser jag!
Precis som du säger - vi vet väl själva våra behov - och vill välja var vi tar reda på fakta och inte få den sl'ngd i ansiktet - eller i luren.
Det är ju inte ens fakta.
Rtt otyg skulle min gamla mormor sagt!

Ny morgon ny vecka - önskar dig allt gottmed en kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kaela - 3 februari 2019 10:46

  Nu har vintern kommit till Norrköping. Det var ett par tre år sedan vår stad vart klädd i vitt! Moses älskar det! Men jag är begränsat förtjust! Den enorma vitheten bländar  mina få procent av syn så det blir tufft att vara ute.   ...

Av Kaela - 20 januari 2019 18:49


  Men vad är nu detta? Moses i soffan!   Ingen hund i soffan sa vi ju! Men vem kan motstå?    Ta hand om dig och de dina, det viktigaste av allt.     ...

Av Kaela - 9 januari 2019 06:42


          Du som nu och då tittat in till mig under åren kanske saknar morgonrapporten med grattisar med mera.   Orsaken är ju minständigt försämrade syn- Jag väntarr på det program som, ska lunna ge mig nya möjligheter. Den väntan ...

Av Kaela - 4 januari 2019 06:50


             Plusgraderna har återvänt till Norrköping. Och med dem slasket.   Ingen sol varken idag - 4 januari  eller imorgon - trettondagsaftonen som det ser ut.   Dagens officiella tema; 4 JanuariPunktskriftens dag*Världshy...

Av Kaela - 3 januari 2019 07:07


    På minussidan även idag. Ingen direkt vind vilket nog gör vädret ännu skönare.     Dagens officiella tema:   3 JanuariJ.R.R Tolkien day   Alfred och Alfrisa har namnsdag och grattas så varmt! DU som har födelsedag idag får...

Presentation

Fråga mig

144 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen

Andras bloggar

Läsvärda bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards