Alla inlägg den 8 september 2009

Av Kaela - 8 september 2009 14:05

Tänkte jag skulle testa att lägga in youtube-klipp med den nya bloggagratis-sidan. Så här kommer (förhoppningsvis...) ett klipp med en pojke som sjunger i ett holländskt barnprogram om hur det är att ha ADHD ("Jag är en vanlig unge. Jag är inte galen, jag är inte dum, jag är bara överaktiv, och jag förstår inte varför. Det är verkligt irriterande, men jag är inte ömklig, nej, jag är en vanlig unge, med ADHD") är refrängen i ungefärlig svensk översättning). Här alltså, med engelsk textning:

Av Kaela - 8 september 2009 11:22

Ett stort tack till mina båda döttrar som ju nu och då skriver på bloggen.

De har lugnat ner mig.

Bra att du ändrade detta med namnet Rebecca!

kramar


Av Kaela - 8 september 2009 08:03

  

Kanske kan jag försonas med detta nya när jag får lite tid på mig- och n'r inte klockan är halvsex på morgonen.

van att kliva ur sängen och öppna datorn och logga in på enkla och oglamorösa Blogga gratis.

Men varför måste alla tävla i flashighet?

Den frågan har jag fortfarande kvar

Under natten har det skett en förvandling- och det är svårt att ta på morgonen.

Förlåt kära vänner att jag blev irriterad.

Av Kaela - 8 september 2009 08:03

  

Kanske kan jag försonas med detta nya när jag får lite tid på mig- och n'r inte klockan är halvsex på morgonen.

van att kliva ur sängen och öppna datorn och logga in på enkla och oglamorösa Blogga gratis.

Men varför måste alla tävla i flashighet?

Den frågan har jag fortfarande kvar

Under natten har det skett en förvandling- och det är svårt att ta på morgonen.

Förlåt kära vänner att jag blev irriterad.

Av Kaela - 8 september 2009 06:17

Jag hade nästan sexhundra bilder som jag betalat för och som slarvats bort i detta nya.

Det gör mig faktiskt upprörd.

Så får det inte gå till!!!!!

Av Kaela - 8 september 2009 06:08

Någon som vet hur man sätter in bilder i detta nya.

Just nu gillar jag INTE nyheterna.....för dålig info om hur det ska hanteras.

Av Kaela - 8 september 2009 06:01

Människor är lika föränderliga som en molnig sky. Den vi tror vi möter är bara en själ i vilken vi speglar oss själva. Ingen människa är densamma för någon annan.

Okänd tänkare

Av Kaela - 8 september 2009 05:58

Idag var det inte lätt att komma in.

Skulle vara bra med en liten förvarning om kommande förändringar - men om du läser detta så fungerar ju i alla fall nyheterna.

Önskar dig en riktigt fin dag!

Presentation

Fråga mig

144 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen

Andras bloggar

Läsvärda bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards