Alla inlägg den 16 februari 2015

Av Kaela - 16 februari 2015 06:24



 

En ny arbetsvecka börjar.

Det kan vi uppleva väldigt olika.

En del av oss tycker det är tufft och jobbigt och bävar inför det som väntar.

Andra ser fram emot det som veckan ska bära med sig.

Kanske är det för många av oss lite av en blandning av båda delarna.


Jag upplever nog varje morgon som ett vitt ark som ligger oskrivet framfr mig.

Som innan kvällen ska vara fyllt.

Särskilt mycket har jag den känslan när det är måndagsmorgon.

Det känns spännande och nytt - blandat med en liten bävan.

Hur ska det här arket se ut när veckan är slut?


Kommer jag att ha skrivit något av värde - eller är det mest kludd?


Idag har Julius och Julia namndag. Jag gratulerar   


Gratulerar också dig som fyller år!   


Hoppas dagen ska bli precis så som ni önskar!


Ett klokt ord att ta med oss ut i dagen.


Känslor är mycket som vågor, vi kanske inte kan stoppa dem från att komma men vi kan välja vilka vi vill surfa på.    Jonathan Mårtensson



Presentation

Fråga mig

144 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen

Andras bloggar

Läsvärda bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards