Direktlänk till inlägg 12 januari 2014

Resultat av omröstningen om när vi var lyckligast

Av Kaela - 12 januari 2014 13:34

Utan all konkurrens har de flesta svarar att ni var som mest lyckliga då ni fick era barn. Jag håller med! Det är detsamma för mig. De har kommit till mig på olika sätt. Men så ofattbart fantastiskt att få ta emot dem - oavsett hur de kom!


Om du får frågan: När var du allra lyckligast i livet? Vad skulle du då svara?
När jag fick ett syskon  
  3.3 %
När jag vann en massa pengar på lotteri  
  2.2 %
När jag tog studenten  
  1.1 %
När jag fick en ny vän  
  4.4 %
När jag mötte min partner  
  10 %
När jag gifte mig  
  3.3 %
Lyckligast har jag varit då jag fått mina barn  
  34.4 %
Då jag fick just det jobb jag ville ha  
  1.1 %
När jag upptäckte att en annan människa behövde mig  
  8.9 %
När jag flyttade in i mitt nya hus  
  1.1 %
Nä rjag fick möjlighet att göra en drömresa  
  4.4 %
Jag har aldrig känt lycka  
  4.4 %
När jag fick min bok utgiven  
  1.1 %
En dag när jag upptäckte hur stort det är att vara människa  
  11.1 %
När jag köpte min första bil  
  1.1 %
Något annat  
  7.8 %

Totalt har 90 personer röstat.
Omröstningen startade 2013-12-12 19:04

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kaela - 3 februari 2019 10:46

  Nu har vintern kommit till Norrköping. Det var ett par tre år sedan vår stad vart klädd i vitt! Moses älskar det! Men jag är begränsat förtjust! Den enorma vitheten bländar  mina få procent av syn så det blir tufft att vara ute.   ...

Av Kaela - 20 januari 2019 18:49


  Men vad är nu detta? Moses i soffan!   Ingen hund i soffan sa vi ju! Men vem kan motstå?    Ta hand om dig och de dina, det viktigaste av allt.     ...

Av Kaela - 9 januari 2019 06:42


          Du som nu och då tittat in till mig under åren kanske saknar morgonrapporten med grattisar med mera.   Orsaken är ju minständigt försämrade syn- Jag väntarr på det program som, ska lunna ge mig nya möjligheter. Den väntan ...

Av Kaela - 4 januari 2019 06:50


             Plusgraderna har återvänt till Norrköping. Och med dem slasket.   Ingen sol varken idag - 4 januari  eller imorgon - trettondagsaftonen som det ser ut.   Dagens officiella tema; 4 JanuariPunktskriftens dag*Världshy...

Av Kaela - 3 januari 2019 07:07


    På minussidan även idag. Ingen direkt vind vilket nog gör vädret ännu skönare.     Dagens officiella tema:   3 JanuariJ.R.R Tolkien day   Alfred och Alfrisa har namnsdag och grattas så varmt! DU som har födelsedag idag får...

Presentation

Fråga mig

144 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen

Andras bloggar

Läsvärda bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards