Alla inlägg den 9 september 2014

Av Kaela - 9 september 2014 05:52

 



Morgonen gryr sakta utanför mitt fönster.


Igår var en dag fylld till brädden av möten med människor på mitt jobb.


Möten är det bästa livet ger oss.

Oavsett om det är i vårt arbete eller på annat sätt.

Innan jag stänger ner min dator för att rusa in i duschen och vidare till frukosten önskar jag DIG en dag med möten.

Ibland är man ensam en hel dag - och ser inte någon möjlighet till möten.

Mer än möjligen med kassörskan i snabb-köpet.

Men även ett sådant snabbt möte har något att ge oss.

För varje gång vi möter en människa så möter vi ett mirakel.


Vi har lätt att se det då vi tittar på en liten nyfödd.

Vi säger det ofta när vi håller i den lilla och andas in doften av nyfödd hud.


Men - det går inte över.

Vi fortsätter att vara mirakel!


Önskar dig ett möte med ett eller flera mirakel idag.

Om du inte möter en enda annan människa - så se dig i spegeln och möt dig själv!

DU är ett mirakel!


Presentation

Fråga mig

144 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen

Andras bloggar

Läsvärda bloggar


Skapa flashcards