Alla inlägg den 3 mars 2008

Av Kaela - 3 mars 2008 22:38


Idag har jag inte haft en enda lugn stund på jobbet och kunnat besöka bloggen.

Imorgon är jag i Stockholm för att prata med peter Örn om ideella sektorn, tillsammans med en del andra representanter för det ideella arbete som utförs på många plan i vårt land.


Nu ska jag hoppa isäng och önskar er alla en riktigt god natt med ett litet änglabran som jag hoppas ska locka in barnbarnet för landning.


Av Kaela - 3 mars 2008 21:48

Tack för goa kommentarer som värmer och lyser Maskrosen och Vita.

Men allt gick bra för ditt lilla barnabrn trots "landningsproblemen" hoppas jag Vita!


kramar!

Av Kaela - 3 mars 2008 06:02


alla fina bloggare och andra som passerar och läser!


Det gäller att se upp när man tar ut pengar ut automater.

4 141 brott mot automater anmäldes 2007.

Nu senast i en kassa på IKEA.
Hur vi kan se att det är en scanner i vet jag inte. Tror det är ganska svårt.

Men kanske kan vi i allafall ha några punkter att hålla oss till när vi handskas med våra kort.

Här är några råd- säkert vet du detta sen tidigare, men det kan vara bra att uppdatera.

Lämna aldrig kortet utan tillsyn.

Kontrollera kontoutdragen för att snabbt kunna upptäcka obehöriga uttag.

Om obehöriga uttag har gjorts, kontakta din bank omgående.

Därefter ska du lämna in en reklamation till din bank.

Vanligen får kunden tillbaka pengarna men det är viktigt att du förvarar ditt kort på ett betryggande sätt.


Ett varmt tack till Maskroser för söt häslning.

Nej, jag har inte blivit mormor än.

Nästan olidlig spänning.

Den som är lugnast är nog den blivande mamman själv.



Presentation

Fråga mig

144 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen

Andras bloggar

Läsvärda bloggar


Skapa flashcards